AT SKABE ET KLIENTBEGREB
DOI:
https://doi.org/10.7146/pl.v25i2.8692Nøgleord:
Anmeldelse, Institutionel identitet, Socialt arbejde, Klientbegreb, Jarvinen, Mik-MeyerResumé
En diskuterende anmeldelse af bogen
M. Jarvinen & N. Mik-Meyer:
At skabe en klient – institutionelle identiteter i socialt arbejde. Hans Reitzels Forlag, 2003. 246 sider, 245 kr.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Ophavsret er tidsskriftets og forfatternes. Det er gældende praksis, at artikler publiceret i Psyke & Logos, som efterfølgende oversættes til andet sprog, af forfatteren frit kan publiceres i internationale tidsskrifter, dog således at det ved reference fremgår, at den oversatte artikel har et forlæg i en dansksproget version i Psyke & Logos. Artikler kan frit deles og linkes til på forsknings- og undervisningsnetværk (så som Blackboard). Link foretrækkes, fordi det giver oplysning om brug af tidsskriftets artikler.