Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Redaktionsgruppe
Skrivevejledning
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Politica
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 53 Nr. 2 (2021): Politisk kommunikation i en ny medietid
Årg. 53 Nr. 2 (2021): Politisk kommunikation i en ny medietid
Publiceret:
2021-05-03
Hele nummeret
PDF
Artikler
Det politiske informationslandskab i Danmark 2.0
Mark Blach-Ørsten , Eva Mayerhöffer
99-124
PDF
Tilliden til de danske journalister og nyhedsmedier: i forfald eller ej?
Kim Andersen, Arjen van Dalen, David Nicolas Hopmann, Morten Skovsgaard, Erik Albæk
125-149
PDF
Påvirker mediedækning af fake news borgeres modtagelighed for misinformation og korrektioner?
Frederik Hjort, Rebecca Adler-Nissen
150-167
PDF
Når algoritmer styrer nyhedsstrømmen. YouTube-anbefalinger under folketingsvalget i 2019
Arjen van Dalen
168-187
PDF
English Abstracts
The political information environment in Denmark 2.0
Mark Blach-Ørsten , Eva Mayerhöffer
188
Trust in Danish journalists and news media: in decay or not?
Kim Andersen, Arjen van Dalen, David Nicolas Hopmann, Morten Skovsgaard, Erik Albæk
188-189
Does media coverage of fake news affect citizens’ reactions to misinformation and its correction?
Frederik Hjort, Rebecca Adler-Nissen
189
When algorithms steer the news: YouTube recommendations during the 2019 national elections
Arjen van Dalen
189-190
Nyeste nummer
Sprog
Dansk
English
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer
Indsend
Indsend