Citation/Eksport
Andresen, M. (2017). Lommeregneren - elevens ven eller lærerens?. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36584
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Mette Andresen, Svein Sjøbergs Naturfagsdidaktik opdateret og forfrisket , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2012)
- Mette Andresen, “Dette er ikke en pibe” , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2011)
- Mette Andresen, Matematikundervisning og læreres professionelle udvikling , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2012)
- Mette Andresen, Inspiration til grundskolens matematiklærere , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2009)
- Mette Andresen, På tværs – men hvor meget? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2010)
- Mette Andresen, Forståelse af analytikernes praksis , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2015)