Resumé
Kommentar til artiklen “Ræsonnementer i folkeskolens matematikundervisning – karakterisering,initiering, identificering og vurdering af ræsonnementskompetencen”, MONA, 2010(4)Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Mette Andresen, Svein Sjøbergs Naturfagsdidaktik opdateret og forfrisket , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2012)
- Mette Andresen, Lommeregneren - elevens ven eller lærerens? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2008)
- Mette Andresen, Matematikundervisning og læreres professionelle udvikling , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2012)
- Mette Andresen, Inspiration til grundskolens matematiklærere , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2009)
- Mette Andresen, På tværs – men hvor meget? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2010)
- Mette Andresen, Forståelse af analytikernes praksis , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2015)