Citation/Eksport
Johannsen, B. F., & Jensen, S. B. (2016). Umami og emulgator og det atomiserede, situerede dannelsesbegreb. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (3). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36408
Resumé
N/AMest læste artikler af samme forfatter(e)
- Jeppe Willads Petersen, Bjørn Friis Johannsen, Formålsdrevet talentarbejde – når talentet udvikles med et formål , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2014)
- Sofie Birch Jensen, Lene Møller Madsen, Nye veje til at undersøge fysikstuderendes konceptuelle forståelse af klassisk mekanik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2014)
- Bjørn Friis Johannsen, Lærke Bang Jacobsen, Fysikdidaktik på amerikansk. En beretning om forskningens rolle og rationaler , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2009)
- Bjørn Friis Johannsen, Den mærkeligste bog jeg har læst , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2010)
- Bjørn Friis Johannsen, Som man råber i fjeldet får man svar … uoversat , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2012)
- Bjørn Friis Johannsen, Tydeligvis en debatbog – men lidt uklart hvad der er til debat , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2013)