Resumé
Kommentar til Steffen Elmose & Vivi Fog Wogensen: “Undersøgelse af model for kompetenceløft – med fokus på naturfagslæreres udbytte”, MONA 2019‑4.
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Arne Mogensen, Når pointer styrer matematikundervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2012)
- Arne Mogensen, Birgitte Lund Nielsen, Martin Krabbe Sillasen, Processer der forandrer - fagteamsamarbejde efter QUEST-modellen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2015)
- Arne Mogensen, Adrian Bull, Mette Hesselholt Henne Hansen, CAS i folkeskolens matematikundervisning med øget læringsudbytte for drenge på mellemtrinnet , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2016)
- Arne Mogensen, Kollegial faglig sparring , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2013)
- Arne Mogensen, Lesson study i Danmark? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2009)
- Arne Mogensen, Som man spørger, får man svar , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2019)
- Arne Mogensen, Blækregning længe leve! , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2006)
- Arne Mogensen, Metodefrihed? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2017)
- Arne Mogensen, Ny matematikbog en fornøjelse , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2007)