Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift


Tidsskriftets hjemmesidebillede

Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift (Danish Journal of Teaching and Learning in Higher Education) er publiceringskanal for universitetspædagogisk forskning og udvikling.

Formålet med Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift er at bidrage til udvikling af og debat om universitetsundervisning, -pædagogik og studiekvalitet gennem publikation af forsknings- og formidlingsartikler inden for området.

Vi udgiver artikler baseret på empiri, teorier, begreber, metoder og erfaringer af relevans for universitetspædagogik bredt, dvs. i forhold til bachelor-, kandidat-, master- og ph.d.-uddannelser, åbne uddannelser, forskningstilknyttede professionshøjskoleuddannelser samt universiteternes efteruddannelser.

Ønsker du at bidrage med en artikel eller oprette dig som bruger på DUT, kan du følge disse vejledninger (PDF åbner i ny fane): Oprettelse af bruger og Upload et nyt manuskript.

 

 

Meddelelser

 
Der er ikke publiceret nogen meddelelser.
 
Flere meddelelser...

Årg. 13, Nr. 24 (2018): Studerende som medskabere i undervisning og forskning

Indholdsfortegnelse

Leder

Catherine Bovill
PDF
1-4

Videnskabelig artikel

Thomas Clausen, Helle Hvass
PDF
5-19
Katia Dupret, Niklas Chimirri
PDF
20-36
Kim Jesper Herrmann, Anna Bager-Elsborg
PDF
37-54
Tijana Maksimovic, Sofie Kobayashi
PDF
69-81
Rikke Toft Nørgård, Kim Haagen Mathiesen
PDF
82-103
Finn Wiedemann
PDF
120-133
Jens E. Wilhjelm, Sidsel-Marie Winther Prag
PDF
134-151

Faglig artikel

Steen Ingemann Jørgensen, Helle Winther, Charlotte Svendler Nielsen, Lars Nybo
PDF
55-68
Werner Schäfke, Bente Kristiansen, Karina Kim Egholm Elgaard, Maiken Stensgaard Hølmkjær
PDF
104-119
Lisa Gregersen Østergaard, Thomas Maribo, Janne Saltoft Hansen
152-168

Kolofon

Kolofon
 
PDF
1

Fuldt nummer

 
PDF
168
Denne webside bruger cookies til at lave statistik over trafikken på siden. Ved at klikke videre accepterer du brugen af cookies.
OK