Præsentation: Om læring, drama og æstetisk fordobling
DOI:
https://doi.org/10.7146/buks.v33i61.23390Emneord (Nøkkelord):
Drama, Boreale, Explore, Express, Exchange, læring, æstetisk fordobling, dramapædagogikSammendrag
Gavin Boltons teorisæt står centralt i det aktionsforskningsprojekt, som min ph.d. afhandling (Sørensen 2015) og denne artikel baserer sig på. Her lægges der op til at udvide forståelsen af såvel dramafagets grundelementer som den komplekse læring, der kan udspille sig i samspillet i den æstetiske fordobling.
Nedlastinger
Publisert
2016-04-13
Hvordan referere
Sørensen, M. C. (2016). Præsentation: Om læring, drama og æstetisk fordobling. BUKS - Tidsskrift for Børne- & Ungdomskultur, 33(61), 12. https://doi.org/10.7146/buks.v33i61.23390
Utgave
Seksjon
Artikler (peer reviewed)
Lisens
Tidsskriftet følger dansk ophavsret