Præsentation: Om læring, drama og æstetisk fordobling

Forfattere

  • Merete Cornet Sørensen

DOI:

https://doi.org/10.7146/buks.v33i61.23390

Emneord (Nøkkelord):

Drama, Boreale, Explore, Express, Exchange, læring, æstetisk fordobling, dramapædagogik

Sammendrag

Gavin Boltons teorisæt står centralt i det aktionsforskningsprojekt, som min ph.d. afhandling (Sørensen 2015) og denne artikel baserer sig på. Her lægges der op til at udvide forståelsen af såvel dramafagets grundelementer som den komplekse læring, der kan udspille sig i samspillet i den æstetiske fordobling.

Nedlastinger

Publisert

2016-04-13

Hvordan referere

Sørensen, M. C. (2016). Præsentation: Om læring, drama og æstetisk fordobling. BUKS - Tidsskrift for Børne- & Ungdomskultur, 33(61), 12. https://doi.org/10.7146/buks.v33i61.23390