Præsentation: Om læring, drama og æstetisk fordobling
DOI:
https://doi.org/10.7146/buks.v33i61.23390Nøgleord:
Drama, Boreale, Explore, Express, Exchange, læring, æstetisk fordobling, dramapædagogikResumé
Gavin Boltons teorisæt står centralt i det aktionsforskningsprojekt, som min ph.d. afhandling (Sørensen 2015) og denne artikel baserer sig på. Her lægges der op til at udvide forståelsen af såvel dramafagets grundelementer som den komplekse læring, der kan udspille sig i samspillet i den æstetiske fordobling.
Downloads
Publiceret
2016-04-13
Citation/Eksport
Sørensen, M. C. (2016). Præsentation: Om læring, drama og æstetisk fordobling. BUKS - Tidsskrift for Børne- & Ungdomskultur, 33(61), 12. https://doi.org/10.7146/buks.v33i61.23390
Nummer
Sektion
Artikler (peer reviewed)
Licens
Tidsskriftet følger dansk ophavsret