Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 3 No. 1 (2019): Læring
Vol. 3 No. 1 (2019): Læring
Published:
2019-02-23
Anmeldelser og debat
Nyt e-tidsskrift om sundhedsprofessionel og pædagogisk praksis inden for det sundhedsfaglige område
Lars Peter Bech Kjeldsen
pdf (Dansk)
Sundhedsprofessionel (ud)dannelse - men hvordan?
Vibeke Røn Noer, Cathrine Sand Nielsen
pdf (Dansk)
Fagprofessionelle artikler
Skønhedssaloner
Et unyttigt men verdensåbnende dialogisk rum
Sine Maria Herholdt-Lomholdt
pdf (Dansk)
Mediering af bioanalytikerstuderendes refleksion i praksis
Om afprøvning af en refleksionsmodel i bioanalytikeruddannelsen
Vibe Jelsbak
pdf (Dansk)
Vejledning af psykisk sårbare studerende i klinisk praksis
Hvad oplever de studerende at de har af udfordringer, og hvad peger de på er deres vejledningsbehov?
Anette Telling Dennig, Anna Timmermann, Lene Grønkjær
pdf (Dansk)
Vejledning af psykisk sårbare studerende i klinisk praksis
Vejledningsstrategier og vejledningsmetoder til studerende med særlige læringsforudsætninger
Lene Grønkjær, Anna Timmermann, Anette Telling Dennig
pdf (Dansk)
Visuelle læringsprocessers betydning for studerendes kompetencer i innovation og kreativitet
Conny Geisler Rosenkilde, Linda Brink, Anne-Mette Kjær, Mette Wibroe Nielsen
pdf (Dansk)
Klinisk forankrede bachelorprojekter motiverer, udfordrer og udvikler de sygeplejestuderende
Om studerendes oplevelse af og motivation for, at indgå i klinisk forankrede projekter i et kombineret modul 13+14 forløb på sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus
Anita Haahr, Anne-Kathrine Danielsen, Stine Marie Mikkelsen, Peter Errboe Jensen
PDF (Dansk)
Videnskabelige artikler
Augmented Reality som wearable
Et design for visuel læring i sygeplejerskeuddannelsens anatomiundervisning
Mie Buhl, Annette Rahn
pdf (Dansk)
Nursing students’ attitudes towards ICT in education and clinic in Denmark
Raymond Kolbæk
pdf (Dansk)
Developing and testing transferability and feasibility of a model for educators using simulation-based learning — A European collaboration
Rikke Buus Bøye, Andrew Bland, Andrew Sutton, Tina Hartvigsen, Leena Hannula, Jaana Maija Koivistoc, Eija Raussi-Lehtoc, Stephen Prescott
pdf (Dansk)
Reflection and learning in clinical nursing education mediated by ePortfolio
Kirsten Nielsen, Birthe D. Pedersen, Niels H. Helms
pdf (Dansk)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Dansk
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue