Årg. 7 Nr. 2 (2022): Sommernummeret

					Se Årg. 7 Nr. 2 (2022): Sommernummeret

Velkommen til sommernummeret.

 

Som noget nyt har redaktionen besluttet at der hver sommer udkommer et såkaldt sommernummer med alle de artikler som er uden for tema. For mere se det redaktionelle forord.

 

Der er følgende artikler:

 

Learning to Notice og brug af videooptaget undervisning i læreruddannelsen

Marie Falkesgaard Slot, Gitte Hjarnø, Martin Reng, Christa Berner Moe

At observere undervisningskvalitet

Karsten Agergaard, Stefan Ting Graf

Uddannelse til kompetente mentorer for nyuddannede lærere

Lisbeth Lunde Frederiksen, Elisabeth Halse

Rammeskift og repositionering

- Hvordan påvirker COVID-19-lockdown læreres syn på skole-hjem-samarbejdet?

Anne Mette Brøgger Breining, Jørn Bjerre

Publiceret: 2022-06-15

Hele nummeret