Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Paideia
Om
Om tidsskriftet
Redaktionsgruppe
Retningslinjer for forfattere
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Nyeste
Arkiver
Søg
Log på
Søg
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Nr. 22 (2021): Paideia - Tidsskrift for professionel pædagogisk praksis
Nr. 22 (2021): Paideia - Tidsskrift for professionel pædagogisk praksis
Tema: Lærermangel
Publiceret:
2021-11-01
Leder
Leder: En tilltaganda lärarbrist
Anita Norlund, Anita Eriksson
4-5
PDF
Artikler
Den allvarliga lärarbristen i Sverige - hur kunde detta hända och vad kan vi göra?
Lena Böstrom, Göran Bostedt, Marcia Håkansson Lindqvist
6-20
PDF
Lærermangel i Danmark
Micki Sunesen, Lisbeth Lunde Frederiksen, Mathias Thorborg, Frans Ørsted Andersen
21-32
PDF
Den aktuelle mangelen på lærere i Tyskland
Data, årsaker, (nød)løsninger
Maria Anna Kreienbaum
33-44
PDF
Hjemmeundervisning under koronapandemien – et elevperspektiv
Hilde Sofie Fjeld, Kari Spernes
45-54
PDF
S¨ärskilda undervisningsgrupper i grundskolans högstadium
Maria Ferlin
55-66
PDF
Småbørnspædagogik – historiske refleksioner med fokus på læring
Stig Broström
67-78
PDF
Kommentar
Kommentar: Positioner i dansk pædagogisk forskning
Nanna Friche, Dorte Ågård
79-84
PDF
Udviklet af
Open Journal Systems
Nøgleord
Leder
Folkeskolen
Børnehaven
Inklusion
Læringsmiljø
Viden
Pædagogik
Dagtilbud
Strategier
Skoler
Børnehaver
Integrationsarbejde
STEM
Viden om fattigdom
FLiK
SPEED
Sprog
Dansk
Svenska
Norsk Bokmål
Information
Til forfattere