Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Polis - Tidsskrift for samfundsdidaktik
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Registrér
  • Login
Søg
  • Registrér
  • Login
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 5 Nr. 8 (2024): Undervisnings- og læremidler i samfundsfag

Årg. 5 Nr. 8 (2024): Undervisnings- og læremidler i samfundsfag

					Se Årg. 5 Nr. 8 (2024): Undervisnings- og læremidler i samfundsfag

Undervisnings- og læremidler i samfundsfag

Publiceret: 25.09.2024

Redaktionelt

  • Om forfatterne

Praksisartikler

  • Mogens Hansen Indledning Undervisnings- og læremidler - en introduktion

    Mogens Hansen
    • PDF
  • Anders Hassing Forlag, fag og læremidler

    Anders Hassing
    • PDF
  • Marie Bonde Olesen Når samfundsfagslæreren bruger læremidler

    Marie Bonde Olesen
    • PDF
  • Morten Winther Bülow Læremidler og professionsudvikling i en ny kunstig virkelighed

    Morten Winther Bulow
    • PDF
  • Alex Young Pedersen Kunstig intelligens og elevernes digitale kompetencer

    Alex Young Pedersen
    • PDF
  • Henning Romme Lund Udfordringer og potentialer for AI i samfundsfagsundervisningen

    Henning Romme Lund
    • PDF
  • Jonas Lieberkind Samfundsfaglige færdigheder, kritisk tænkning og deltagelse i det demokratiske samfund – eleven som et pædagogisk og politisk subjekt

    Jonas Lieberkind
    • PDF
  • Jacob Andersen Digitaliserede rollespil kan understøtte transformativ læring

    Jacob Andersen
    • PDF

Indsend

Indsend

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

Nøgleord

POLIS - Tidsskrift for samfundsdidaktik

ISSN 2597-2766 (Trykt)
ISSN 2597-2774 (Online)

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.