Forstyrret og forstyrrende. Analyser af velfærdsarbejdets viden om elever, som skolen har vanskeligheder med
Downloads
Publiceret
2021-02-24
Citation/Eksport
Brodersen, M. (2021). Forstyrret og forstyrrende. Analyser af velfærdsarbejdets viden om elever, som skolen har vanskeligheder med. Tidsskrift for Professionsstudier, 17(32), 160–163. https://doi.org/10.7146/tfp.v17i32.125179
Nummer
Sektion
Ph.d.-præsentationer
Licens
Forfatterne bevarer deres ophavsret, men giver tidsskriftet ret til første publicering. Forfatterne kan frit uploade en version af den peer-reviewede artikel andetsteds (parallelpublicering; eller fx oversættelse til internationale tidsskrifter), men med angivelse af, at den har været offentliggjort i TfP først (jf. Creative Commons Attribution-NoDerivatives-licens (cc-by-nd 4.0).
Tidsskrift for Professionsstudier findes både trykt og digitalt. Den trykte udgave har et oplag på 2200 eksemplarer. Den digitale udgave er open-access, hvor alle har mulighed for at læse, downloade, kopiere, distribuere, udskrive og linke til teksten (jf. BOAI-definitionen).