Tidsskrift for Professionsstudier


Tidsskrift for Professionsstudier tilvejebringer et fælles, nordisk forum for undervisere og forskere fra både professionshøjskoler og universiteter, hvor artikler af høj kvalitet publiceres og arkiveres samlet. I TfP sættes der fokus på professionernes og uddannelsernes særlige vilkår – samfundsmæssigt, kulturelt, etisk, organisatorisk, politisk og vidensmæssigt. TfP har således som overordnet opgave at kaste kritisk lys over hele professionsfeltet og stimulere til refleksivitet og debat i professionernes udviklings- og uddannelsesmiljøer.

Tidsskrift for Professionsstudier er rangeret som niveau 1-tidsskrift på den danske BFI-liste og som niveau 1-tidsskrift på den norske NPI-liste.

Tidsskrift for Professionsstudier er en forstsættelse af tidsskriftet Gjallerhorn.

 

Meddelelser

 
Der er ikke publiceret nogen meddelelser.
 
Flere meddelelser...

Årg. 13, Nr. 25 (2017): Professioner og tværprofessionalitet

Indholdsfortegnelse

Introduktion

Velkommen til Tidsskrift for Professionsstudier nr. 25
Redaktionen TfP
PDF
5

Temaartikler

John Matthias Gulløv
PDF
6-13
Ditte Tofteng, Mette Bladt
PDF
14-23
Mari Holen, Sine Lehn-Christiansen
PDF
25-35
Lars Arndal, Britt Blaabjerg Hansen, Andy Højholdt
PDF
36-43
Vibeke Andersen, Anette Lykke Hindhede, Jette Ernst
PDF
44-53
Lejf Moos
PDF
54-63
Finn Wiedemann
PDF
64-72
Doris Overgaard Larsen, Gro Hellesdatter Jacobsen
PDF
74-83
Ann Christin E. Nilsen
PDF
84-95

Anmeldelser

Hans Jørgen Staugaard: Profession – skulle det nu være noget særligt?
Jan Thorhauge Frederiksen
PDF
96-97
Jens H. Lund (red.): Tværprofessionelt samarbejde om udsatte børn og unge
Jan Thorhauge Frederiksen
PDF
98-99

Ph.d.-præsentationer

Fortællinger mellem erindring og forventning
Tine Brøndum
PDF
100-103
Folkeskole, forældre, forskelle – skole-hjem-samarbejde og forældreinvolvering i et klasseperspektiv
Maria Ørskov Akselvoll
PDF
104-107
Denne webside bruger cookies til at lave statistik over trafikken på siden. Ved at klikke videre accepterer du brugen af cookies.
OK