God inspiration på et spinkelt grundlag
En anmeldelse af ”Co-teaching og psykologisk tryghed” af Micki Sonne Kaa Sunesen
DOI:
https://doi.org/10.7146/djes.v3i1.150443Keywords:
DanskReferences
Andersen, F. Ø. & Sunesen, M. S. K. (2023). Co-teaching og teamflow. Kognition og pædagogik, 33(129), 66-76.
Stanek, H. (2022, 29. april): Aalborg satser stort på co-teaching. Folkeskolen. https://www.folkeskolen.dk/aalborg-satser-stort-paa-co-teaching/
Sunesen, M. S. K. (2019). Interview i aktionsforskning i: Sunesen, M. S. K. (red.) Aktionsforskning - Indefra og udefra. Dafolo. e-bogsudgaven
Sunesen, M.S.K (2020). Sådan laver du undersøgelser – Videnskabsteori, metode og analyse. Hans Reitzels Forlag
Sunesen, M.S.K. (2023a). Co-teaching og professionel læring i den inkluderende skole. I Søndberg, A.,
Agergaard, K., Rabøl Hansen, H., & Rasmussen, T. (red.). (2023). Fællesskabende didaktikker (s. 84-96). KvaN.
Sunesen, M.S.K. (2023b). Co-teaching, transfer og praksislæring. Kognition og pædagogik, 33 (127).
Sunesen, M.S.K. (2023c). Co-teaching og psykologisk tryghed. Dafolo.
Sunesen, M.S.K. (2023f). Co-teaching og psykologisk tryghed. Specialpædagogik - Tidsskrift for specialpædagogik og inklusion, 43 (2), 4-20.
Tanggaard, L. (2010). Fornyelsens kunst. At skabe kreativitet i skolen. Akademisk Forlag.
Willig, R. (2009). Umyndiggørelse. Hans Reitzels Forlag
Willig, R. (2016). Afvæbnet kritik. Hans Reitzels Forlag
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 Mads Dahlstrøm, Tobias Skov

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/