God inspiration på et spinkelt grundlag
En anmeldelse af ”Co-teaching og psykologisk tryghed” af Micki Sonne Kaa Sunesen
DOI:
https://doi.org/10.7146/djes.v3i1.150443Nøgleord:
Co-teaching, psykologisk tryghed, udviklingReferencer
Andersen, F. Ø. & Sunesen, M. S. K. (2023). Co-teaching og teamflow. Kognition og pædagogik, 33(129), 66-76.
Stanek, H. (2022, 29. april): Aalborg satser stort på co-teaching. Folkeskolen. https://www.folkeskolen.dk/aalborg-satser-stort-paa-co-teaching/
Sunesen, M. S. K. (2019). Interview i aktionsforskning i: Sunesen, M. S. K. (red.) Aktionsforskning - Indefra og udefra. Dafolo. e-bogsudgaven
Sunesen, M.S.K (2020). Sådan laver du undersøgelser – Videnskabsteori, metode og analyse. Hans Reitzels Forlag
Sunesen, M.S.K. (2023a). Co-teaching og professionel læring i den inkluderende skole. I Søndberg, A.,
Agergaard, K., Rabøl Hansen, H., & Rasmussen, T. (red.). (2023). Fællesskabende didaktikker (s. 84-96). KvaN.
Sunesen, M.S.K. (2023b). Co-teaching, transfer og praksislæring. Kognition og pædagogik, 33 (127).
Sunesen, M.S.K. (2023c). Co-teaching og psykologisk tryghed. Dafolo.
Sunesen, M.S.K. (2023f). Co-teaching og psykologisk tryghed. Specialpædagogik - Tidsskrift for specialpædagogik og inklusion, 43 (2), 4-20.
Tanggaard, L. (2010). Fornyelsens kunst. At skabe kreativitet i skolen. Akademisk Forlag.
Willig, R. (2009). Umyndiggørelse. Hans Reitzels Forlag
Willig, R. (2016). Afvæbnet kritik. Hans Reitzels Forlag
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Copyright (c) 2025 Mads Dahlstrøm, Tobias Skov

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse (by).
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/