Gymnasieelevers motivation i spanskfaget
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v28i74.133012Referencer
Dörnyei, Z. (2020). Innovations and challenges in language learning motivation. London: Routledge.
Dörnyei, Z. & Ushioda, E. (2009). Motivation, language identity, and the L2 self. Bristol: Multilingual Matters.
Gregersen, A.S. (2019). Indledning. I: Sprogfag i forandring. Bd. 1 (3. udg., s. 15-22). Frederiksberg: Samfundslitteratur.
Holmen, A. (2015). Sproglig diversitet blandt eleverne i grundskolen – fra problem til potentiale. I: Byram, M. m.fl. (red.), Sprogfag i forandring (2. udg., s. 23-54). Frederiksberg: Samfundslitteratur.
Slåttvik, A.B. (2018). Flersprogede elever i fremmedsprogsundervisningen – en nødvendig opmærksomhed på tredjesprogstilegnelse. Sproglæren, 2, 17-20.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.