Fremmedsproglig dialog i et ikt-didaktisk design
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v24i67.128134Nøgleord:
Fremmedsprog, Dialog, DidaktikResumé
Resumé
Referencer
Ambjørn, L. (2006). Om tale, tiltale og samtale i fremmedsproglig mundtlighed. Anglo Files: Sprog, skriftlighed, retorik, 139, 14-23.
Bakhtin, M.M. (1986). The problem of speech genres. I: Emerson, C. & Holquist, M. (red.), Speech genres and other late essays. Austin, TX: University of Texas Press.
Fonnesbech, A., Kolding, M.N. & Tonn, B. (2017). Uformel samtale på fremmedsprog i et ikt-didaktisk design (Project Library, Aalborg University). Lokaliseret d. 19. december på: http://projekter.aau.dk/projekter/en/studentthesis/uformel-samtale-paafremmedsprog-i-etiktdidaktiskdesign(419436c8-069f-4e65-87b7-49dc57dd451c).html.
Henriksen, B. (2014). Mundtlig sprogproduktion. I: Andersen, H.L., Fernández, S.S., Fristrup, D. & Henriksen, B. (red.), Fremmedsprog i gymnasiet: teori, praksis og udsyn (s. 103-114). Frederiksberg: Samfundslitteratur.
Linoit: Lokaliseret d. 5. august 2018 på: http://en.linoit.com/.
Quizlet: Lokaliseret d. 5. august 2018 på: https://quizlet.com/.
Skype: Lokaliseret d. 5. august 2018 på: https://www.skype.com/da/.
VoiceThread: Lokaliseret d. 5. august 2018 på: http://voicethread.com/.
Wenger, E. (2004). Praksisfællesskaber: Læring, mening og identitet. København: Hans Reitzels Forlag.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.