Differentiering og kreativitet i det elektroniske asynkrone læringsrum

Forfattere

  • Lone Ambjørn

DOI:

https://doi.org/10.7146/spr.v12i38.114603

Resumé

På ASB følger de studerende de første tre semestre på BA-studiet i spansk et kursus i samtalefærdighed. Siden 2002 har jeg arbejdet med en omlægning af en del af dette fag fra det traditionelle fysiske læringsrum til det elektroniske rum, som på ASB udgøres af platformen CampusNet. Motivationen bag denne omlægning, som fort- sat er i gang, er et ønske om at skabe så optimal en grad af differentiering som muligt, hvilket efter mine erfaringer er en umulighed i det fysiske rum alene. (...)

Downloads

Publiceret

2006-12-01

Citation/Eksport

Ambjørn, L. (2006). Differentiering og kreativitet i det elektroniske asynkrone læringsrum. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 12(38), 37–44. https://doi.org/10.7146/spr.v12i38.114603