Innovativ kulturundervisning – en curriculær mulighed i læreruddannelsen?
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v16i48.112603Resumé
Arbejdet på læreruddannelsen har altid fokus på, hvad man skal kunne for at være lærer i grundskolen. [...]
Downloads
Publiceret
2010-10-01
Citation/Eksport
Rhode, L. (2010). Innovativ kulturundervisning – en curriculær mulighed i læreruddannelsen?. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 16(48), 43–55. https://doi.org/10.7146/spr.v16i48.112603
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.