Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Studier i Pædagogisk Filosofi
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Pædagogisk Filosofisk Forening
  • Monografiserie
  • Print-On-Demand
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 5 Nr. 1 (2016): Pædagogik, normativitet og videnskab

Årg. 5 Nr. 1 (2016): Pædagogik, normativitet og videnskab

Publiceret: 2016-11-28

Hele nummeret

  • PDF

Forord

  • Pædagogik, normativitet og videnskab

    Merete Wiberg
    1-2
    • PDF

Temaartikler

  • Pedagogikk, betydningstap og selvrefleksjonens grunnlag

    Ingerid S. Straume
    3-17
    • PDF
  • Lesing som anerkjennelse – den manglende dimensjonen i PISAs begrep om leseferdighet

    Odin Fauskevåg
    18-39
    • PDF
  • Normativitet: utfordring i psykoterapeutisk og pedagogisk arbeid. Den profesjonelle mellom tvang og frihet

    Aslaug Kristiansen, Harald Victor Knutson
    40-61
    • PDF
  • Faglighed – kvalitet, æstetik og undervisning

    Johannes Adamsen
    62-80
    • PDF
  • Dannelsesbegrebets rolle som regulativ ide i teoretisk pædagogik – Dannelsesbegrebet og den pædagogiske forskning

    Merete Wiberg
    81-95
    • PDF

Anmeldelser

  • Anmeldelse af Axel Honneths Das Recht der Freiheit - Grundriss einer demokratischen Sittlichkeit

    Bjørn Christensen
    97-103
    • PDF

Indsend

Indsend

Sprog

  • Dansk
  • English

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

ISSN : 2244-9140

Hostet af Det Kgl. Bibliotek

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.