Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Studier i Pædagogisk Filosofi
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelser
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Pædagogisk Filosofisk Forening
Monografiserie
Print-On-Demand
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 5 Nr. 1 (2016): Pædagogik, normativitet og videnskab
Årg. 5 Nr. 1 (2016): Pædagogik, normativitet og videnskab
Publiceret:
2016-11-28
Hele nummeret
PDF
Forord
Pædagogik, normativitet og videnskab
Merete Wiberg
1-2
PDF
Temaartikler
Pedagogikk, betydningstap og selvrefleksjonens grunnlag
Ingerid S. Straume
3-17
PDF
Lesing som anerkjennelse – den manglende dimensjonen i PISAs begrep om leseferdighet
Odin Fauskevåg
18-39
PDF
Normativitet: utfordring i psykoterapeutisk og pedagogisk arbeid. Den profesjonelle mellom tvang og frihet
Aslaug Kristiansen, Harald Victor Knutson
40-61
PDF
Faglighed – kvalitet, æstetik og undervisning
Johannes Adamsen
62-80
PDF
Dannelsesbegrebets rolle som regulativ ide i teoretisk pædagogik – Dannelsesbegrebet og den pædagogiske forskning
Merete Wiberg
81-95
PDF
Anmeldelser
Anmeldelse af Axel Honneths Das Recht der Freiheit - Grundriss einer demokratischen Sittlichkeit
Bjørn Christensen
97-103
PDF
Indsend
Indsend
Sprog
Dansk
English
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer
Nyeste nummer