Landskabet som iscenesætter

Vandringsforestillingen A WAY, Mols, 2016.

Forfattere

  • Christine Fentz

DOI:

https://doi.org/10.7146/peri.v14i27/28.110428

Nøgleord:

Secret Hotels, Christine Fentz, vandreteater, virkelighedsteater, vandreperformance, deltagelsesteater, ¨

Resumé

Landskabet som iscenesætter er et essay af Christine Fentz som omhandler Secret Hotels Vandrefore- stilling A WAY, Mols (2016). Under titlen ”Landscape Dialogues” undersøger Secret Hotel i disse år krydsfeltet mellem deltagerinddragende scenekunst og relationel kunst, bæredygtige tilgange, landskaber og interdisciplinære samarbejder. Vandreforestillingen A WAY blev skabt som en del af denne fortløbende undersøgelse i et samarbejde med den tyske instruktør og teaterpædagog Uta Plate.

Downloads

Publiceret

2017-01-01

Citation/Eksport

Fentz, C. (2017). Landskabet som iscenesætter: Vandringsforestillingen A WAY, Mols, 2016. Peripeti, 14(27/28), 85–92. https://doi.org/10.7146/peri.v14i27/28.110428

Nummer

Sektion

Essays, artikler og interviews