Sisters Hope
En kunstpædagogisk strategi forankret i en samtidskunstnerisk tendens
DOI:
https://doi.org/10.7146/peri.v8i15.108214Nøgleord:
Sisters Hope, Gry Worre Hallberg, Anna Lawaetz, lærer-i-rolle, kunstpædagogik, dramapædagogikResumé
I denne artikel indføres læseren i fiktionsuniverset og læringsmetoden Sisters Hope, der er inspireret af en ny tendens indenfor performancekunsten, som vi kalder ’levende og relationelle fiktive paralleluniverser’. Især udfoldes forskydningen af lærer- og elevrollen indenfor Sisters Hopes absurde univers i forhold til mere traditionelle læringsmetoder.
Downloads
Publiceret
2011-01-01
Citation/Eksport
Worre Hallberg, G., & Lawaetz, A. (2011). Sisters Hope: En kunstpædagogisk strategi forankret i en samtidskunstnerisk tendens. Peripeti, 8(15), 104–112. https://doi.org/10.7146/peri.v8i15.108214
Nummer
Sektion
Essays
Licens
Copyright Peripeti og forfatterne - Artiklerne er tilgængelige for direkte links.