Citation/Eksport
Sunde, P., & Sunde, P. B. (2017). Om aber og 02-taller: Præciseringer og refleksioner. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36661
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Pernille Bødtker Sunde, Lóa Björk Jóelsdóttir, Pernille Ladegaard Pedersen, Blokmodellen: en overset repræsentation i dansk matematikundervisning? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2020)
- Peter Sunde, Pernille Bødtker Sunde, Den smarte abe : betydning af og korrektion for gætning ved karaktergivning i multiple choice-tests , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2016)
- Pernille Sunde, Pernille Pind, Peter Sunde, Perceived difficulty of numbers relates to self-reported achievement in adults , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Særnummer (2024)