Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
MedieKultur: Journal of media and communication research
Current
Archives
Announcements
Submissions
Book Reviews
Publication Ethics & Malpractice Statement
About
About the Journal
Editorial Team
Editorial Board
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 5 No. 10 (1989): Reklame, -tv og semiotik
Vol. 5 No. 10 (1989): Reklame, -tv og semiotik
Editors: Jørgen Poulsen, Jørgen Bang, Carsten Hansen, Ida Westh, Kim Schrøder, Christian Alsted
Published:
1989-03-27
Editorial
Indledning
Jørgen Poulsen, Jørgen Bang, Carsten Hansen, Ida Westh, Kim Schrøder, Christian Alsted
3 pages
PDF
Articles
Tegnlæsning - Tegngivning. Bemærkninger om semiologi og markedsføring
Peter Larsen
16 pages
PDF
Tegnfunktioner og markedsføring
Simon Ulrik Kragh
12 pages
PDF
Semiologi i den kvalitative pretest af reklamefilm
Christian Alsted
17 pages
PDF
Reklame, kultur og kritik - om den indvirkende reklame.
Claus Buhl
22 pages
PDF
Reklamen som pastiche. Om Dansk Sygeplejeråds annoncekampagne efteråret 1986
Gunhild Agger
19 pages
PDF
Lars Larsen - en bombe i underbevidstheden. Et halvt år med reklame i TV2
Bendt Nygaard
10 pages
PDF
Skal vi have reklame-TV i Danmark?
Ole Prehn
23 pages
PDF
Reklamefinansieret lokal-TV som trussel imod TV2?
Frands Mortensen
10 pages
PDF
Radioreklamen skal finde sine ben
Sigurd Bennike
8 pages
PDF
Kommentar: Lokal-TV's hybridøkonomi
Jørgen Poulsen
4 pages
PDF
Reviews
Jean Umiker-Sebeok (red.): Marketing and Semiotics. New Directions in the Study of Signs for Sale
Leif Kristensen
4 pages
PDF
Claus Buhl: Receptionsæstetik - en introdution. Working Paper / Chr. Alsted, Claus Buhl og Frank Henriksen: TV-reklamespot og seer. Research Paper
Per Jauert
4 pages
PDF
Barn, ungdom och reklam. Arbetsrapport 1988. Rapporten omfatter: Delprojekt I: Ingrid Færden og Jan Erik Stokke: Kriterier for vurdering av reklame. Delprojekt II: Gunar Andrén og Björn Eriksson: Barn, ungdom och rörlig reklam
Birgitte Holm Sørensen
2 pages
PDF
Anna Eriksen-Terzian: Television et Sexisme
Birgitte Tufte
3 pages
PDF
Søren Koldstrup: Noter om de franske massemedier I og II. (Pré) Publications 113 og 114
Jørgen U. Sand
3 pages
PDF
Make a Submission
Make a Submission