Lars Larsen - en bombe i underbevidstheden. Et halvt år med reklame i TV2
DOI:
https://doi.org/10.7146/mediekultur.v5i10.809Abstract
Efter mange års diskussion for og imod fik vi endelig reklamer i dansk TV. Redaktionen har bedt Bendt Nygaard anmelde det første halve års reklamer. Det sker ved at inddele dem i typer, de såkaldte formater. Og ved at trække den vist nok mest atypiske frem. Nygaard begrunder selv hvorfor.Downloads
Published
1989-03-27
How to Cite
Nygaard, B. (1989). Lars Larsen - en bombe i underbevidstheden. Et halvt år med reklame i TV2. MedieKultur: Journal of Media and Communication Research, 5(10), 10 pages. https://doi.org/10.7146/mediekultur.v5i10.809
Issue
Section
Articles
License
Copyright Author and Journal.
Articles published after January 1 2024 are licensed under CCBY 4.0.
Articles published until December 31 2023 are licensed under CCBYNCND.
Articles submitted to MedieKultur should not be submitted to or published in other journals.