Tema 2: ELYK-projektet - e-læring, yderområder og klyngedannelse

Forfattere

  • Jørgen Bang Aarhus Universitet
  • Christian Dalsgaard Aarhus Universitet

DOI:

https://doi.org/10.7146/lom.v5i9.7335

Nøgleord:

universitetspædagogik, IKT-medier, e-læring, netværk, innovation, forskning

Resumé

Dette nummer af Læring og Medier indeholder et særnummer, der præsenterer resultater fra ELYK-projektet - e-læring, yderområder og klyngedannelse - der har kørt i perioden 2009 - 2012. Projektet er et samarbejde mellem University College Sjælland, Roskilde Universitet, Syddansk Universitet og University College Syddanmark. ELYK er et forskningsbaseret innovationsprojekt, der har sat fokus på brugerdreven udvikling af nye e-læringskoncepter - både til uddannelsesinstitutioner og virksomheder.

Downloads

Download-data er endnu ikke tilgængelig.

Downloads

Publiceret

09-10-2012

Citation/Eksport

Bang, J., & Dalsgaard, C. (2012). Tema 2: ELYK-projektet - e-læring, yderområder og klyngedannelse. Tidsskriftet Læring Og Medier (LOM), 5(9). https://doi.org/10.7146/lom.v5i9.7335