Nærværende fjernundervisning - et projekt om ikt-støttet feedback

Forfattere

  • Anne Chresteria Neutzsky-Wulff Københavns Universitet

DOI:

https://doi.org/10.7146/lom.v3i6.3938

Nøgleord:

e-feedback, dialog,

Resumé

En vigtig faktor i al velfungerende undervisning er de feedback‐kanaler, der går på kryds og tværs mellem underviser og studerende. Fungerer disse kanaler tilfredsstillende, kan undervisningen allerede i kraft heraf siges at være forsynet med en vis kvalitetssikring. I fjernundervisning bør deltagerne have de samme muligheder for feedback som i traditionel holdundervisning (i det elektroniske læringsmiljø også kaldet e‐feedback). Hertil kommer endvidere de ekstra læringsmæssige muligheder, som selve fjernundervisningsformen giver. I denne artikel beskrives, hvordan et projekt på Københavns Universitet har søgt at ikt‐understøtte kommunikation og feedback i fjernundervisning i sprog.

Downloads

Download-data er endnu ikke tilgængelig.

Downloads

Publiceret

30-12-2010

Citation/Eksport

Neutzsky-Wulff, A. C. (2010). Nærværende fjernundervisning - et projekt om ikt-støttet feedback. Tidsskriftet Læring Og Medier (LOM), 3(6). https://doi.org/10.7146/lom.v3i6.3938