Keynote: Sisters Academy. Intervenerende performancepraksis og sanselig uddannelse
DOI:
https://doi.org/10.7146/buks.v33i61.23385Nøgleord:
performance, sanselig, erfaring, erkendelse, læringsmiljø, uddannelseResumé
Med udgangspunkt i egen intervenerende performancepraksis, der er forankret i visionen om et mere sanseligt samfund – og mere specifikt med det performative uddannelsesudviklingsprojekt Sisters Academy som case – belyses og diskuteres det, hvordan vi kan bruge performancekunst som en eksperimenterende platform for udforskning og integration af nye oplevelses-, erfarings- og erkendelsesformer i læringsmiljøer.Downloads
Publiceret
2016-04-13
Citation/Eksport
Hallberg, G. W. (2016). Keynote: Sisters Academy. Intervenerende performancepraksis og sanselig uddannelse. BUKS - Tidsskrift for Børne- & Ungdomskultur, 33(61), 33. https://doi.org/10.7146/buks.v33i61.23385
Nummer
Sektion
Artikler (peer reviewed)
Licens
Tidsskriftet følger dansk ophavsret