Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelser
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 3 Nr. 1 (2019): Læring
Årg. 3 Nr. 1 (2019): Læring
Publiceret:
2019-02-23
Anmeldelser og debat
Nyt e-tidsskrift om sundhedsprofessionel og pædagogisk praksis inden for det sundhedsfaglige område
Lars Peter Bech Kjeldsen
pdf
Sundhedsprofessionel (ud)dannelse - men hvordan?
Vibeke Røn Noer, Cathrine Sand Nielsen
pdf
Fagprofessionelle artikler
Skønhedssaloner
Et unyttigt men verdensåbnende dialogisk rum
Sine Maria Herholdt-Lomholdt
pdf
Mediering af bioanalytikerstuderendes refleksion i praksis
Om afprøvning af en refleksionsmodel i bioanalytikeruddannelsen
Vibe Jelsbak
pdf
Vejledning af psykisk sårbare studerende i klinisk praksis
Hvad oplever de studerende at de har af udfordringer, og hvad peger de på er deres vejledningsbehov?
Anette Telling Dennig, Anna Timmermann, Lene Grønkjær
pdf
Vejledning af psykisk sårbare studerende i klinisk praksis
Vejledningsstrategier og vejledningsmetoder til studerende med særlige læringsforudsætninger
Lene Grønkjær, Anna Timmermann, Anette Telling Dennig
pdf
Visuelle læringsprocessers betydning for studerendes kompetencer i innovation og kreativitet
Conny Geisler Rosenkilde, Linda Brink, Anne-Mette Kjær, Mette Wibroe Nielsen
pdf
Klinisk forankrede bachelorprojekter motiverer, udfordrer og udvikler de sygeplejestuderende
Om studerendes oplevelse af og motivation for, at indgå i klinisk forankrede projekter i et kombineret modul 13+14 forløb på sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus
Anita Haahr, Anne-Kathrine Danielsen, Stine Marie Mikkelsen, Peter Errboe Jensen
PDF
Videnskabelige artikler
Augmented Reality som wearable
Et design for visuel læring i sygeplejerskeuddannelsens anatomiundervisning
Mie Buhl, Annette Rahn
pdf
Nursing students’ attitudes towards ICT in education and clinic in Denmark
Raymond Kolbæk
pdf
Developing and testing transferability and feasibility of a model for educators using simulation-based learning — A European collaboration
Rikke Buus Bøye, Andrew Bland, Andrew Sutton, Tina Hartvigsen, Leena Hannula, Jaana Maija Koivistoc, Eija Raussi-Lehtoc, Stephen Prescott
pdf
Reflection and learning in clinical nursing education mediated by ePortfolio
Kirsten Nielsen, Birthe D. Pedersen, Niels H. Helms
pdf
Indsend
Indsend
Sprog
English
Dansk
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer
Nyeste nummer