Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Studier i Pædagogisk Filosofi
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Pædagogisk Filosofisk Forening
  • Monografiserie
  • Print-On-Demand
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 6 Nr. 2 (2017)

Publiceret: 2018-04-12

Hele nummeret

  • PDF

Temaartikler

  • Educated tastes
    Liselotte Hedegaard
    1-14
    • PDF (English)
  • Instrumentalundervisningens problem – en kritik af fraværet af instrumentalpædagogisk grundlagsforskning
    Øyvind Lyngseth
    15-40
    • PDF
  • How I Live Now: The Project of Sustainability in Dystopian Young Adult Fiction
    Jessica Allen Hanssen
    41-57
    • PDF (English)
  • Etisk afgørende øjeblikke – en pragmatisk-dualistisk forskningsetik
    Martin Blok Johansen
    58-72
    • PDF
  • Mod en teori om kausale hukommelsesprocesser: præliminære bemærkninger
    Mathias Christensen
    73-94
    • PDF
  • Hvad var dannelse?
    Per Jepsen
    95-109
    • PDF
Indsend
Sprog
  • Dansk
  • English
Information
  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer
Nyeste nummer
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

ISSN : 2244-9140

Hostet af Det Kgl. Bibliotek

Om dette publiceringssystem