Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Studier i Pædagogisk Filosofi
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Pædagogisk Filosofisk Forening
  • Monografiserie
  • Print-On-Demand
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 6 Nr. 2 (2017)

Årg. 6 Nr. 2 (2017)

Publiceret: 2018-04-12

Hele nummeret

  • PDF

Temaartikler

  • Educated tastes

    Liselotte Hedegaard
    1-14
    • PDF (English)
  • Instrumentalundervisningens problem – en kritik af fraværet af instrumentalpædagogisk grundlagsforskning

    Øyvind Lyngseth
    15-40
    • PDF
  • How I Live Now: The Project of Sustainability in Dystopian Young Adult Fiction

    Jessica Allen Hanssen
    41-57
    • PDF (English)
  • Etisk afgørende øjeblikke – en pragmatisk-dualistisk forskningsetik

    Martin Blok Johansen
    58-72
    • PDF
  • Mod en teori om kausale hukommelsesprocesser: præliminære bemærkninger

    Mathias Christensen
    73-94
    • PDF
  • Hvad var dannelse?

    Per Jepsen
    95-109
    • PDF

Indsend

Indsend

Sprog

  • Dansk
  • English

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Studier i Pædagogisk Filosofi

ISSN 2244-9140

Tidsskriftet udkommer ikke længere på denne side. Det har skiftet navn til Speki. Nordic Philosophy of Education Review.

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.