Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Studier i Pædagogisk Filosofi
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Pædagogisk Filosofisk Forening
  • Monografiserie
  • Print-On-Demand
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 4 Nr. 1 (2015): Critical Thinking

Årg. 4 Nr. 1 (2015): Critical Thinking

Publiceret: 2015-01-04

Hele nummeret

  • PDF

Temaartikler

  • Introduction

    Katariina Holma
    1-2
    • PDF
  • Reasons and Normativity in Critical Thinking

    Guðmundur Heiðar Frímannsson
    3-16
    • PDF
  • The Critical Spirit: Emotional and Moral Dimensions Critical Thinking

    Katariina Holma
    17-28
    • PDF
  • Deliberative Democracy, Critical Thinking, and the Deliberating Individual: empirical challenges to the reasonability of the citizen

    Juho Ritola
    29-54
    • PDF
  • New Work on Critical Thinking: Comments on Frímannsson, Holma and Ritola

    Harvey Siegel
    55-62
    • PDF

Artikler uden for tema

  • Refleksjon ein uttynna medisin

    Knut Ove Æsøy
    63-74
    • PDF
  • Rousseau læser Platon. Et debatindlæg om virkningshistorie

    Anne-Marie Eggert Olsen
    75-93
    • PDF

Anmeldelser

  • Thomas Aastrup Rømer, Pædagogikkens to verdener.

    Johannes Adamsen
    95-96
    • PDF
  • Brian Degn Mårtensson (2015). Konkurrencestatens pædagogik. En kritik og et alternativ

    Anders Dræby Sørensen
    97-98
    • PDF

Indsend

Indsend

Sprog

  • Dansk
  • English

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Studier i Pædagogisk Filosofi

ISSN 2244-9140

Tidsskriftet udkommer ikke længere på denne side. Det har skiftet navn til Speki. Nordic Philosophy of Education Review.

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.