Utdanning og bærekraft
Filosofiske perspektiver
DOI:
https://doi.org/10.7146/spf.v8i1.118631Resumé
Editorial
Downloads
Publiceret
2019-12-27
Citation/Eksport
Bostad, I., & Kvamme, O. A. (2019). Utdanning og bærekraft: Filosofiske perspektiver. Studier I Pædagogisk Filosofi, 8(1), 1–5. https://doi.org/10.7146/spf.v8i1.118631
Nummer
Sektion
Temaartikler
Licens
Forfatteren/forfatterne og tidsskriftet deler copyrighten, og skal begge krediteres ved brug af publiceret materiale til citat eller lignende. Artikler publiceret i Studier i Pædagogisk Filosofi må bruges (downloades) og genbruges (distribueres, kopieres, citeres) frit til ikke-kommercielle formål. Artikler publiceret i Studier i Pædagogisk Filosofi må, efter godkendelse fra redaktionen, gerne publiceres i andre tidsskrifter (Studier i Pædagogisk Filosofi publicerer dog ikke selv artikler, der tidligere har været publiceret). Artikler må gerne uploades i instutionelle databaser, hvis dette kræves af forfatteren som del af en bevilling eller er institutionelt krav.