Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Studier i Pædagogisk Filosofi
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Pædagogisk Filosofisk Forening
  • Monografiserie
  • Print-On-Demand
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 8 Nr. 1 (2019): Sustainability and Education – Philosophical Perspectives

Årg. 8 Nr. 1 (2019): Sustainability and Education – Philosophical Perspectives

Publiceret: 2019-12-27

Hele nummeret

  • PDF (English)

Temaartikler

  • Utdanning og bærekraft Filosofiske perspektiver

    Inga Bostad, Ole Andreas Kvamme
    1-5
    • PDF (English)
  • School Strikes, Environmental Ethical Values, and Democracy

    Ole Andreas Kvamme
    6-27
    • PDF (English)
  • Learning and loving of nature in the Anthropocene How to broaden science with curiosity and passion

    Inga Bostad, Dag O. Hessen
    28-42
    • PDF (English)
  • Critical pedagogy Business students learning from A Story of the Earth Liberation Front

    Helen Kopnina
    43-68
    • PDF (English)
  • Den livskraftige barnehagen En økopedagogisk-filosofisk tilnærming

    Per Ingvar Haukeland, Hanne Lund-Kristensen
    69-89
    • PDF
  • Preserving opportunities to live well A conversation with Randall Curren on sustainability and education

    Ole Andreas Kvamme
    90-100
    • PDF (English)

Indsend

Indsend

Sprog

  • Dansk
  • English

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Studier i Pædagogisk Filosofi

ISSN 2244-9140

Tidsskriftet udkommer ikke længere på denne side. Det har skiftet navn til Speki. Nordic Philosophy of Education Review.

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.