Citation/Eksport
Jessen, C. (2017). Gymnasiereform og fysik – komplementære størrelser?. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (3). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36560
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Claus Jessen, De virtuelle læringsrums topologi , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2013)
- Claus Jessen, Myter om matematiklæring? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2015)
- Signe Brandt Larsen, Claus Jessen, Det “saglige” og det “faglige” , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2012)
- Claus Jessen, Hvorfor er det så svært? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2009)
- Claus Jessen, Når en matematikunderviser ser på matematik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2015)