Citation/Eksport
Larsen, S. B., & Jessen, C. (2012). Det “saglige” og det “faglige”. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (4). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36006
Resumé
Kommentar til Jan Alexis Nielsen Gymnasieelevers sociovidenskabelige argumentation, MONA 2012‑3Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Claus Jessen, De virtuelle læringsrums topologi , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2013)
- Claus Jessen, Myter om matematiklæring? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2015)
- Claus Jessen, Hvorfor er det så svært? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2009)
- Claus Jessen, Gymnasiereform og fysik – komplementære størrelser? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2007)
- Claus Jessen, Når en matematikunderviser ser på matematik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2015)