Resumé
Kommentar til artiklen “Digitale læremidlers potentiale til at støtte udviklingen af matematiske kompetencer” (MONA, 2015(3)).
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Claus Jessen, De virtuelle læringsrums topologi , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2013)
- Signe Brandt Larsen, Claus Jessen, Det “saglige” og det “faglige” , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2012)
- Claus Jessen, Hvorfor er det så svært? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2009)
- Claus Jessen, Gymnasiereform og fysik – komplementære størrelser? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2007)
- Claus Jessen, Når en matematikunderviser ser på matematik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2015)