Resumé
En kommentar til artiklen “Kulturelle grænser – oplevet af de fleste elever, men usynlige for mangenaturfagslærere” af Glen S. Aikenhead, MONA, 2009(1).Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Claus Jessen, De virtuelle læringsrums topologi , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2013)
- Claus Jessen, Myter om matematiklæring? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2015)
- Signe Brandt Larsen, Claus Jessen, Det “saglige” og det “faglige” , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2012)
- Claus Jessen, Gymnasiereform og fysik – komplementære størrelser? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2007)
- Claus Jessen, Når en matematikunderviser ser på matematik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2015)