Citation/Eksport
Mathiasen, H. (2016). Gymnasiereformen og udfordringer – med fokus på naturfagene og matematik. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (3). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36407
Resumé
N/AMest læste artikler af samme forfatter(e)
- Helle Mathiasen, Claus Seidelin Jessen, Matematik og løfteperspektiver - Et forskningsprojekt med udgangspunkt i lærernes didaktiske valg , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2017)
- Helle Mathiasen, It i undervisningen – ifølge elever og lærere , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2012)
- Helle Mathiasen, Augmented Reality – apps i undervisningen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2017)
- Jesper Melchjorsen, Helle Mathiasen, Pia Møller Jensen, Hvad skal gymnasielærere inden for sciencefagene kunne i morgen og på længere sigt? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2019)
- Helle Mathiasen, Kommunikation, kommunikation, kommunikation , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2014)