Citation/Eksport
Hansen, R. (2016). Når komplekse matematik didaktiske spørgsmål søges besvaret med en kvantitativ metode. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36393
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Rune Hansen, Povl Hansen, Undersøgelsesbaseret matematikundervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2013)
- Rune Hansen, At styre efter målet i matematik - hvad ved vi egentlig om elevers og læreres målorientering? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2015)
- Rune Hansen, Mie Engelbert Jensen, Udgange på undersøgende matematik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2019)
- Rune Hansen, Thomas Højgaard, Didaktisk modellering som undersøgelseslogik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2019)
- Rune Hansen, Læringsmål og teknisk kompetente matematiklærere , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2017)