Citation/Eksport
Lilius, K. (2018). En vigtig og længe ventet bog om fysik/kemi-undervisningens hvad, hvorfor og hvordan. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 2018(3). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/107178
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Jørgen Løye Christiansen, Karin Lilius, Kari Astrid Thynebjerg, Mari-Ann Skovlund Jensen, John Andersson, Lars Bo Kinnerup, Evaluering af modelleringsprocessen i naturfagsundervisningen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2020)
- Karin Lilius, Kari Thynebjerg, Målet er en kompetenceorienteret matematik- og naturfagsundervisning i grundskolen – hvad er midlet? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2021)
- Kari Thynebjerg, Karin Lilius, Lærerstuderendes udvikling af autonomi , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2021)