Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelser
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Læremiddeldidaktik
Guidelines & Skabeloner
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 10 Nr. 16 (2025): Didaktisk kvalitet og kvalificering af læremidler og teknologi
Årg. 10 Nr. 16 (2025): Didaktisk kvalitet og kvalificering af læremidler og teknologi
Publiceret:
2025-10-08
Hele nummeret
PDF
Temaartikler
Lærervejledningens funktion i en nutidig lærerpraksis
Design af brugbar og kompetenceudviklende lærervejledning
Lone Nielsen, Marianne Oksbjerg, Sofia Esmann Busch, Dorthe Carlsen, Stig Toke Gissel
PDF
Autoritet-stemmen i lærervejledninger
Caroline Stjerne, Eva Munch Skovgren
PDF
Rammesætning i danskfagets litteraturundervisning med didaktiske læremidler
Maiken Sissel Norup, Stig Toke Gissel
PDF
Læremidler på erhvervsuddannelserne
En kategorisering som middel til øget kvalitet.
Sofia Esmann Busch, Anne Mette Dalsgaard Hald
PDF
Potentialer i arbejdet med elevernes tekstforståelse i udskolingens danskfag
En undersøgelse af danskdidaktiske læremidler og deres kvalitet i et multimodalt perspektiv
Tina Hejsel
PDF
Video som analyseredskab og læremiddel for lærerstuderende
Eva Dam-Christensen, Hildegunn Juulsgaard Johannesen, Lars Petersen
PDF
Artikler
Litteraturundervisning i udskolingen
- en kortlægning af aktiviteter og litteraturdidaktiske tilgange fra læremiddel til klasserum i tre 8. klasser
Maiken Sissel Norup, Helle Rørbech
PDF
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer