Gå til hovedinnholdet
Gå til navigasjonsmenyen
Gå til bunnteksten
Open Menu
Paideia
Om
About the Journal
Redaksjon
Retningslinjer for forfattere
Personvernopplysninger
Kontakt
Nyeste
Arkiv
Søk
Logg inn
Søk
Logg inn
Hjem
/
Arkiv
/
Nr. 23 (2022): Paideia - Tidsskrift for professionel pædagogisk praksis
Nr. 23 (2022): Paideia - Tidsskrift for professionel pædagogisk praksis
Tema: Mellem autonomi og styring
Publisert:
2022-05-01
Leder
Leder
Ole Hansen, Thomas Nordahl, Marita Cronqvist, Anne-Karin Sunnevåg, Anita Eriksson, Charlotte Ringsmose
4-5
PDF (Dansk)
Artikler
Mellom administrasjon og faglig-pedagogisk arbeid - rektorrollen i reformtid i Norge
Tine S. Prøitz, Sølvi Mausethagen
7-20
PDF (Dansk)
Styrning för lärarautonomi i samverkan mellan akademi och skola
Jaana Nehez
21-31
PDF (Dansk)
Uddannelse for bæredygtig udvikling
Mellem grøn studenterbevægelse, minister og fremtiden
Steen Hildebrandt
32-43
PDF (Dansk)
Det kommunale tilsyn som grundlag for udvikling af læringsmiljøkvalitet
Redskaber i tilsynspraksis
Charlotte Ringsmose, Signe Elisabeth Klok Jensen, Iben Lunderskov
44-58
PDF (Dansk)
Børnehavebørns socio-emotionelle erfaringer under COVID-19
Ane Qvortrup, Rune Lomholt
59-77
PDF (Dansk)
Grounding – fodfæste i arbejdet med inkluderende motion og bevægelse i undervisningen
Lise A. Réol, Mette Munk, Hanne Christensen
78-88
PDF (Dansk)
Utviklet av
Open Journal Systems
##plugins.block.keywordCloud.title##
Språk
Dansk
Svenska
Norsk Bokmål
Informasjon
For forfattere