Børnehavebørns socio-emotionelle erfaringer under COVID-19
Resumé
På baggrund af systematiske kvantitative og kvalitative data indsamlet under første corona-nedlukning undersøger denne artikel sammenhængen mellem børnehavebørns socio-emotionelle erfaringer og det fysiske og sociale miljø, som de mødte i perioden. Artiklen inddrager også forældrenes oplevelser af, hvad der var godt og skidt ved det ændrede miljø.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Copyright (c) 2022 Ane Qvortrup, Rune Lomholt og Paideia
Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse (by).
Fra og med nr. 23 (2022) er alle artikler licenseret med en Creative Commons licens (CC BY 4.0). I følge licensgiveren har du følgende tilladelser: Du må frit dele og tilpasse artiklens indhold, under vilkår af passende kreditering. Læs mere om licensen på Om tidsskriftet. Fra og med nr. 23 (2022) tilfalder ophavsretten forfatteren, for alle bidrag til tidsskriftet. Artikler udkommet før nr. 23 (2022) må tilsvarende frit deles og citeres under passende kreditering, vær opmærksom på at ved disse er ophavsretten delt mellem forfatter og Paideia.