Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Paideia
Om
Om tidsskriftet
Redaktionsgruppe
Retningslinjer for forfattere
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Nyeste
Arkiver
Søg
Log på
Søg
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Nr. 23 (2022): Paideia - Tidsskrift for professionel pædagogisk praksis
Nr. 23 (2022): Paideia - Tidsskrift for professionel pædagogisk praksis
Tema: Mellem autonomi og styring
Publiceret:
2022-05-01
Leder
Leder
Ole Hansen, Thomas Nordahl, Marita Cronqvist, Anne-Karin Sunnevåg, Anita Eriksson, Charlotte Ringsmose
4-5
PDF
Artikler
Mellom administrasjon og faglig-pedagogisk arbeid - rektorrollen i reformtid i Norge
Tine S. Prøitz, Sølvi Mausethagen
7-20
PDF
Styrning för lärarautonomi i samverkan mellan akademi och skola
Jaana Nehez
21-31
PDF
Uddannelse for bæredygtig udvikling
Mellem grøn studenterbevægelse, minister og fremtiden
Steen Hildebrandt
32-43
PDF
Det kommunale tilsyn som grundlag for udvikling af læringsmiljøkvalitet
Redskaber i tilsynspraksis
Charlotte Ringsmose, Signe Elisabeth Klok Jensen, Iben Lunderskov
44-58
PDF
Børnehavebørns socio-emotionelle erfaringer under COVID-19
Ane Qvortrup, Rune Lomholt
59-77
PDF
Grounding – fodfæste i arbejdet med inkluderende motion og bevægelse i undervisningen
Lise A. Réol, Mette Munk, Hanne Christensen
78-88
PDF
Udviklet af
Open Journal Systems
Nøgleord
Sprog
Dansk
Svenska
Norsk Bokmål
Information
Til forfattere