Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Improving University Science Teaching and Learning
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelser
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Søg
Registrér
Login
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 2 Nr. 2 (2009): Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects 2009
Årg. 2 Nr. 2 (2009): Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects 2009
Publiceret:
23-11-2023
Volume 2 - 2009
Studenter i centrum - i en tværfaglig undervisningssituation
Ida Theilade
PDF
PBL og frihedsgrader i laboratorieundervisningen på Det Farmaceutiske Fakultet
Brian Lohse
PDF
Restrukturering af kurset ”Almen Husdyravl”
Birgitte Ask
PDF
From chaos to order – redefining and clarifying student project assignments.
Charlotte Helgstrand
PDF
Continuous evaluation of a new course in molecular microbiology
Peter Kjelgaard
PDF
Constructive alignment: Udvalgte temaer i Sundhedsantropologien, Seminarierækken
Katrine Schepelern Johansen
PDF
Omstrukturering af Statistik for Psykologer
Kajsa Kvist
PDF
Kursusudvikling med fokus på dybdelæring
Eleonora Lund Lametsch, Marianne Lund Lametsch
PDF
Integrating project work in an applied statistics course
Christian Pipper
PDF (English)
Pædagogiske udfordringer ved undervisning i (fagets) videnskabsteori
Christian Gamborg
PDF
Case-Based Learning for Declarative Knowledge
Kenneth Baltzer
PDF (English)
Revision af laboratorieøvelse for større engagement og udbytte
Camilla Sichlau Bruun
PDF
Problem Based Learning and the university field course in zoology: the way to success
Alexey Solodovnikov
PDF (English)
Oprettelse og evaluering af elementer af kurset Emerging Molecular Techniques in Microbiology – fordele og udfordringer ved at opbygge et kursus omkring et reelt forskningsprojekt
Mølle Burmølle, Lars Hestbjerg Hansen
PDF (English)
Supervision of Students with Structured Student-centered Teaching
Rubini Kannangara, Mika Zagrobelny
PDF (English)
Udvikling af bevidsthed om kroppens rolle i læreprocesser på idrætsuddannelsen – en fænomenologisk undersøgelse af studerendes oplevelser i faget kropsbasis
Charlotte Svendler Nielsen
PDF
Undervisning af små hold
Jacob Stordal Christiansen
PDF
Challenges to consider in the planning of cross-cultural and interdisciplinary courses integrated at Danish Universities: Diversity, Learning Style and Culture
Dagmar A. Bruggemann
PDF (English)
Investigating the role of analogies as tools for teaching topics in modern physics
Heike I. Rosner
PDF (English)
Curriculum Development, Alignment and Student Motivation in Molecular Systematics for students of Pharmaceutical Sciences
Nina Rønsted
PDF (English)
Sprog
English
Dansk
Nyeste nummer
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer