From chaos to order – redefining and clarifying student project assignments.
Nøgleord:
chaos, order, redefining, project assignment, ILO, peer evaluationResumé
-
Downloads
Publiceret
23-11-2023
Citation/Eksport
Helgstrand, C. (2023). From chaos to order – redefining and clarifying student project assignments. Improving University Science Teaching and Learning, 2(2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/139995
Nummer
Sektion
Volume 2 - 2009
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.