Curriculum Development, Alignment and Student Motivation in Molecular Systematics for students of Pharmaceutical Sciences
Nøgleord:
curriculum, developement, alignment, student motivation, Molecular SystematicsResumé
-
Downloads
Publiceret
23-11-2023
Citation/Eksport
Rønsted, N. (2023). Curriculum Development, Alignment and Student Motivation in Molecular Systematics for students of Pharmaceutical Sciences. Improving University Science Teaching and Learning, 2(2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/140013
Nummer
Sektion
Volume 2 - 2009
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.