Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Improving University Science Teaching and Learning
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
Søg
  • Registrér
  • Login
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 11 Nr. 1 (2018): Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects 2018

Årg. 11 Nr. 1 (2018): Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects 2018

					Se Årg. 11 Nr. 1 (2018):  Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects 2018
Publiceret: 19-06-2018

Volume 11 - 2018

  • Manglende samspil mellem en uddannelses faglige profil og kursernes læringsmål – samt andre faldgruber for husdyrvidenskabsstuderendes oplevelse af læring

    Sigrid Denver, Tove Christensen
    • PDF
  • Studerendes oplevede mestringsforventning i faget ”Interview som redskab til indsamling af data”

    Carrinna Hansen
    • PDF
  • How knowledge about the historical background of physics affects students perceived learning outcome

    Liselotte Jauffred
    • PDF (English)
  • Forventningsafstemning/motivation i forbindelse med projektarbejde

    Knud Jønsson
    • PDF
  • En undersøgelse af master-studerendes oplevelse af et tværfaglige læringsforløb

    Dorthe Varning Poulsen
    • PDF

Sprog

  • English
  • Dansk

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

Improving University Science Teaching and Learning

ISSN 1904-2019

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.