Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Improving University Science Teaching and Learning
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelser
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Søg
Registrér
Login
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 11 Nr. 1 (2018): Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects 2018
Årg. 11 Nr. 1 (2018): Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects 2018
Publiceret:
19-06-2018
Volume 11 - 2018
Manglende samspil mellem en uddannelses faglige profil og kursernes læringsmål
– samt andre faldgruber for husdyrvidenskabsstuderendes oplevelse af læring
Sigrid Denver, Tove Christensen
PDF
Studerendes oplevede mestringsforventning i faget ”Interview som redskab til indsamling af data”
Carrinna Hansen
PDF
How knowledge about the historical background of physics affects students perceived learning outcome
Liselotte Jauffred
PDF (English)
Forventningsafstemning/motivation i forbindelse med projektarbejde
Knud Jønsson
PDF
En undersøgelse af master-studerendes oplevelse af et tværfaglige læringsforløb
Dorthe Varning Poulsen
PDF
Sprog
English
Dansk
Nyeste nummer
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer